Nintendo найняла понад 400 співробітників за останній рік
Поки в ігровій індустрії тривають численні звільнення співробітників та закриття студій, Nintendo навпаки наймає новий персонал та інвестує в талановитих розробників.
Під час зустрічі з акціонерами компанія повідомила, що за останній фінансовий рік найняла 407 нових працівників та купила студію Shiver, яка допомагатиме з портуванням та розробкою їхніх прийдешніх проєктів.
У квітні Nintendo of America також найняла ветерана PlayStation Джіо Корсі як менеджера по роботі зі сторонніми AAA іграми, а зараз шукає директора по плануванню та розробників для Nintendo Switch Online.
Поточний президент компанії, Шунтаро Фурукава, в інтерв’ю японському виданню Famitsu сказав, що розробка сучасних ігор стала більш комплексною та довгою, тому вони взяли курс на розширення, щоб ще активніше випускати власні проєкти. Проте вимоги у Nintendo також присутні, персонал повинен бути обізнаний в іграх компанії та любити їх створювати, що повинно зберігти їх ідентичність протягом багатьох наступних років.
Нагадаємо, що минулий керівник Nintendo, Сатору Івата, вважав звільнення співробітників неправильним підходом до вирішення фінансових проблем, оскільки короткострокові покращення фінансових показників знизило б моральних дух серед усіх співробітників. Через це вони навряд чи змогли розробляти ігри, які досі вражають людей по всьому світу. В часи коли провалилася Wii U, зарплати знижували серед топ-менеджерів, щоб не втрачати найцінніший актив компанії — висококваліфікований спеціалістів.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)